Refund policy
Welke retourmogelijkheden heb ik?
In onze online winkel bieden we je de mogelijkheid om een artikel te retourneren. De kosten kunnen per product verschillen, dus lees onderstaande informatie goed door om te weten wat je kunt verwachten.
- Salonmeubilair en -apparatuur :
Alle producten die op een pallet worden geleverd, zoals behandelstoelen etc., kunnen binnen 14 dagen tegen kostprijs worden geruild of geretourneerd:
Als je de originele verzenddoos en pallet hebt bewaard, bedragen de kosten €100 exclusief btw.
Als je de originele verzenddoos en/of pallet niet hebt bewaard, bedragen de kosten €250 exclusief btw voor het ophalen van het salonmeubilair of €100 exclusief btw voor het vervangen ervan, mits het meubilair in de verzenddoos en op de pallet is geplaatst.
- Andere producten :
U kunt uw product gratis ruilen voor een ander product.
Je kunt het product gratis retourneren en je geld terugkrijgen.
Het volgende geldt voor alle producten:
Eventuele verzendkosten worden niet vergoed.
De goederen worden altijd binnen 14 werkdagen gerepareerd.
Hoe registreer ik een terugbetaling?
Neem contact met ons op via het contactformulier.
Hoe moet ik mijn product verpakken om het te retourneren?
Als je besluit een artikel te retourneren, is het belangrijk om het op de juiste manier te verpakken om schade te voorkomen. De beste manier om dit te doen hangt af van het type artikel dat wordt geretourneerd.
Salonmeubilair :
Alle producten worden geleverd op pallets, zoals behandelstoelen en dergelijke:
Als je salonmeubilair wilt retourneren, moet je het in de originele verzenddoos verpakken en op een pallet plaatsen.
Maak een foto van het ingepakte salonmeubilair en e-mail deze naar ons zodat wij kunnen bevestigen dat het klaar is voor verzending.
Print het verzendlabel uit en plak het op het pakket.
Als je de originele verzenddoos en/of pallet niet meer hebt, sturen we speciaal vervoer om het salonmeubilair op te halen.
Je item wordt opgehaald na betaling van de verzendkosten.
Andere producten :
Als je andere producten wilt retourneren, verpak ze dan zo stevig mogelijk in de doos.
Gebruik indien mogelijk de originele verpakking.
Print het gratis verzendlabel uit en plak het op de doos.
Je geeft het pakket zelf af bij het pakketkantoor of wij bellen een koerier om het product op te halen op het door jou opgegeven adres.
Wat zijn de voorwaarden voor retourzendingen?
Op onze webwinkel kun je je goederen binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retourzending. Je hebt dezelfde 14 dagen om de goederen terug te sturen of op te halen. Om het aankoopbedrag minus verzendkosten terugbetaald te krijgen, is het belangrijk dat je het artikel in originele staat en onbeschadigd terugstuurt.
Wat moet ik doen om een product te retourneren?
Als je besluit een artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, is het belangrijk dat je dit op de juiste manier doet. De beste manier om dit te doen hangt af van het type artikel dat wordt geretourneerd.
Salonmeubilair :
Alle producten worden verzonden op pallets, zoals behandelstoelen, schoonheidsstoelen, wasbakken, etc.
Als je de originele verzenddoos en pallet hebt bewaard, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
- Pak je salonmeubelen goed en stevig in en plaats ze op een pallet. Stuur ons een e-mail met een foto van het pakket.
- Betaal de 100 euro BTW vrij voor het ophalen van je salonmeubelen via de factuur die je van ons ontvangt.
- Print het verzendlabel en het document voor de leverancier.
- Wees aanwezig op de dag van afhaling en wacht geduldig. We nemen contact met je op.
Als je de originele verzenddoos en/of pallet niet hebt bewaard:
- Neem contact met ons op via het contactformulier. Betaal €250 exclusief btw om je salonmeubelen zonder doos of pallet te ontvangen, met behulp van de factuur die je van ons ontvangt.
- Print het verzendlabel en het document voor de leverancier.
- Wees aanwezig op de dag van ontvangst en wacht geduldig. Wij nemen contact met je op.
Andere Producten :
- Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier.
- Maak het artikel klaar voor verzending door het goed en veilig te verpakken. Dit hoeft niet in de originele verpakking te gebeuren.
- Verwijder, indien van toepassing, vloeistoffen en stofzakken uit de verpakking.
- Druk het verzendlabel en het leveranciersdocument af en plak deze op het pakket.
- Stuur het pakket gratis terug via het dichtstbijzijnde afleverpunt.
- Wacht geduldig af. Wij nemen contact met u op.
Kan ik het product uitproberen?
Ja, je kunt het product uitproberen, net als in de winkel. Als het product je niet bevalt, kun je het terugsturen. Houd er rekening mee dat het product in de originele staat en verpakking wordt geretourneerd, zodat we er iemand anders blij mee kunnen maken.