Politique d'expédition

We leveren bestellingen in Nederland en in de hele EU. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van de zending en worden automatisch berekend op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

Kan ik de bezorgdatum kiezen?
Standaard leveren we je bestelling binnen 4-8 werkdagen in Nederland, België en Duitsland. Houd er rekening mee dat zaterdag en zondag geen werkdagen zijn.

Als je je bestelling liever later ontvangt, laat het ons dan weten via e-mail of in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. We doen ons best om aan je wensen te voldoen.


Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om de bestelling zelf af te halen. We leveren producten vanuit ons eigen magazijn. De rest van ons assortiment betrekken we rechtstreeks van onze leveranciers in binnen- en buitenland.

Ons adres in Delft is ons vestigingsadres. We ontvangen hier geen bezoekers en slaan hier geen producten op.

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Heeft je bestelling vertraging? Maak je geen zorgen, je bestelling kan in meerdere pakketten zijn geleverd en slechts één pakket is vertraagd. Kijk op je bestelstatuspagina voor de status van al je pakketten. Zo kun je zien wanneer je andere pakketten kunt verwachten.

Waar is mijn bestelling?
Wil je weten waar je bestelling is? Je kunt de status van je bestelling eenvoudig bekijken in je account. Daar vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kunt de traceercode ook vinden in de e-mail met de verzendbevestiging.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar werkt de Track & Trace-code niet? Geen zorgen, vaak werkt de code pas dezelfde dag. Als de code de volgende dag nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je een bestelling hebt geplaatst zonder een artikel op een pallet, zal de koerier je pakket bij de buren afleveren als dat mogelijk is. Zo kunt u uw pakket toch snel en gemakkelijk ontvangen! Als dit niet mogelijk is, levert de koerier uw pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Zo kun je je pakket ophalen op een moment dat het jou uitkomt.

Als je salonmeubilair hebt besteld, zoals een kappersstoel, brengt onze bezorgpartner je bestelling terug naar het magazijn. Maar maak je geen zorgen, er wordt zo snel mogelijk een nieuwe bezorgpoging gedaan. Zo weet je zeker dat je je salonmeubelen snel in huis hebt! Je vindt de nieuwe leveringspoging in je trackingcode.

Moet er iemand aanwezig zijn wanneer het meubilair in mijn salon wordt afgeleverd?
Ja. We raden ten zeerste aan dat er iemand aanwezig is wanneer het meubilair in je salon wordt afgeleverd. Op die manier weet je zeker dat alles naar wens verloopt en kun je meteen van je nieuwe aankoop genieten! Helaas leveren onze bezorgpartners de meubels vaak niet als er niemand aanwezig is. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een tracking- en tracingcode met een geplande leverdatum.

Onze bezorgpartners leveren je salonmeubels alleen met speciaal transport op een pallet tot aan de eerste deur op de eerste verdieping.

Wordt mijn product ook geïnstalleerd?
Nee. Wij installeren geen producten omdat onze bezorgpartners je bestelling bezorgen.
Wordt mijn product ook gemonteerd?
Nee. Wij monteren het product niet omdat onze bezorgpartners je bestelling bezorgen.